Red Riding Hood

Looks good huh? Kanske för att det är producer Catherine Hardwick's nästa fantasy projekt. Hon fick idén av Leo DiCaprio som föreslog en mörk tvist på vår i folkmun, Rödluvan. Ser onekligen bra ut... kanske borde Twilight franchisen hållit kvar vid Catherine för att spä på Twilight succén. Är det någon en feminim regissör kan göra är det att sätta känsla på det hela medans männen håller bättre storyline. Anyway... coming out this march? Jag gråter och ber till SF på mina bara knän att inte skicka den här filmen på hösten.

Kom just att tänka på det här med filmgenrer när jag pratade med Jossan i telefon för några minuter sen. Jag fick helt ärligt tvinga henne med mig på Harry Potter på fredag. Hon gillar verklighetsbaserade filmer, jag strävar helst så långt bort ifrån verklighet som går. Harry Potter, Twilight, Sagan om Ringen -- det är min melodi.


Kommentarer
Postat av: t

fin blogg :)



va gärna med i dagens blogg som kommer upp kl 10 :D



kramar

2010-11-18 @ 07:48:49
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0