S. Monica and Philly

Kom precis på mig själv med att ha glömt att ladda upp ett klipp från underbara Santa Monica där Elin filmar mig som springer och larvar mig... saknar Los Angeles väldigt mycket, men att kika på bilderna och kolla på detta klipp gör mig glad igen. Och det finns värre klipp än detta, som när en av oss (inget namn nämnt) blev lite så här, tja, nödig. Hahahaha. Det andra klippet är från när jag lyckas gå in i en bänk i Philaldelphia runt Independence Hall området. Bra jobbat Linda. Guiderna kollade på mig som att jag var utvecklingsstörd eller något.



Kommentarer
Postat av: Josefin

Sååå roligt att jag vill dööö :P haha!!

2010-11-28 @ 05:41:13
URL: http://jsword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0