Victoria's Secrets FS

För snart ett år sedan sprang jag och bölade över att min telefon försvunnit (ni kan nog läsa om det i mina allra tidigaste inlägg om ni bläddrar i arkivet). Jag fick ett gigantiskt psykbryt några dagar innan jag skulle åka till USA inne på skatteverket så både mamma och Carro blev rädda båda två. Jag kan vara en riktig häxa om något blir för mycket för mig... nu var det inte min förlust av min lilla favorit nokia BÄSTA TELEFON EVER vi skulle prata om... utan -- på kvällen efter den lilla förlusten lugnade jag ner mig när jag och Carro gick hem till Kenneth och kollade på Victoria's Secret årliga Fashion Show och jag intalade mig själv att jag skulle hänga i deras butiker varje vecka när jag flög över atlanten, vilket jag i princip gjort under mitt år i USA, köpt så mycket jag haft råd med.
 
Så. Jag önskar att jag hade mer pengar och kunde köpa upp hela affären. Jag önskar att jag kunde få växa tio cm och bara knäppa med fingrarna för att få världens mest slimmade kropp så jag också fick vara med. Dom måste ju vara världens vackraste. Älskar deras årliga visning. Så på tisdag tänkte jag sitta på plats framför tv'n, 10 p.m. on CBS. Jag är en nörd. Tyra Banks är såklart min favorit men since hon är pensionerad så älskar jag också Doutzen Kroes.


Så skulle jag göra om jag fick vara med. Hahaha.
Man kan alltid drömma. Det är okej Linda.
Det är okej. Brukar jag intala mig.

Kommentarer
Postat av: Hannah

du är så söt linda! du hade platsat perfekt där snygging! :)

2010-12-03 @ 01:59:04
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0