What's the matter

Jag borde uppdatera min blogg för er fina människor som faktiskt orkar klicka in varje dag.
Eller först och främst kanske packa upp min övernattningsväska från mina dagar hos Josefin. Öppna upp paketen mamma skickat. Eller ska jag kolla på deprimerande siffror på mitt bankkonto kanske. Varför inte sitta och glo på tio mail för att sen klicka ner dem. Försöka förklara vad jag tyckte om Harry Potter? Kanske fundera på vad min avskedspresent bör vara. Någon gång få ordning på Seattle flighten. Cultural Care... skulle de ha in massa papper innan jag åker? Testpackningen då... suck... vad kommer jag behöva lämna? Oj. Vänner jag inte sett på flera månader, som jag saknar, som jag inte hinner träffa. Och alla hemma. Klarar jag att komma hem eller kommer jag sitta och tomglo och inte fatta någonting. Vem är jag och hur hände det här. Så måste jag duscha också... förortsmorsorna i Concord gillar inte fett hår lika mycket som mig tror jag. Just det, borde jag gå och bita naglarna inför om jag inte kommer bli antagen till Högskolan eller bli arbetslös? Sova, det är kanske det jag borde göra... istället för att vakna upp helt dödstrött av för lite sömn för att ha oroat mig av allt ovanstående. Ja just det! Vi fick ju två sidors läxa idag på min första lektion på MassBay.

För typ ett år sen såg jag New Moon och allt var lätt. Ingenting är lätt längre. Jag är så trött att jag bara vill skrika. Imorgon kväll kanske det kommer ett mer peppy inlägg... om jag hanterat ovanstående. Tills dess -- är det birthdayparties, thanksgiving och bara att jobba som gäller. Stirra ut från fönstret och vara den sista au pairen Cultural Care någonsin skulle vilja ha på sin hemsida, hahaha.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Isch, lät rätt.. Asspain-ish. :/ You can do it Linda! Håller tummarna för dig. :)

2010-11-22 @ 04:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0