Boston got back... I got cold

Will try to write without drama. Det låter så roligt ibland när jag läser själv i efterhand... men jag kan inte låta bli att vara dramatisk för den mesta tiden. Det vet Elin. Hahaha. Jag bröt väl nästan ihop på LAX, men det tar vi senare. Det har varit en underbar vecka, jag kan inte släppa L.A. någonsin... men jag kommer tillbaka senast nästa sommar. Los Angeles var allt jag hoppades på och lite till. En helt annan historia än östkusten. Har träffat så mycket härliga karaktärer och helt otippade event har knuffat omkull mitt normala medvetande ett antal gånger. Åh... jag kan inte låta bli med mitt drama. Det är bevisat.

Nu ska jag försöka packa upp min väska litegrann -- den har stått ouppackad i över ett dygn nu. Kom hem till Concord igår runt femtiden efter att Nico varit snäll och skjutsat hem mig. Var försenad från Cincinatti där min connection var, så jag la mig och sov på golvet där... Kul att jag är helt wiped out med en hemsk förkylning som vägrar låta mina bihålor vara. Tack och lov har jag ingen hög feber i alla fall. Holla.

Jag har en miljon grejer att fixa igen. Johan (som har lämnat för mig Brooklyn och jag grinar varje dag... INGET skämt) berättade för mig att vi som kom hit den 4'e januari kan börja requesta våra flighter hem (hörde du det BFF!!!)... och jag mitt lousy ass har inte tagit en enda credit utav sex än. Jag orkar inte plugga. Men jag får se till att ta två weekendkurser så jag kan kryssa över den den jäkla cirkusen amerikanska staten har hittat på. Okej, ta inte detta på fel sätt. Jag älskar att plugga och jag är bra på det, men ska jag plugga ska det vara på heltid. Inte på min precious fritid i USA som jag har när jag inte jobbar.

För att bevisa att jag faktiskt är tillbaka, hur risig jag än är just nu med min förkylning, min saknad och min 2,5 cm utväxt... kommer en av era absoluta favoriter som ni flesta säkert skippar -- ett av mina senaste Twilightfynd. Sätter alltid pricken över i. Ni som inte orkar med Twilight kan lyssna på min favoritlåt från LA. Den gick varm på högsta volym när jag och Elin for fram över Pacific Coast Highway.

Imorgon kommer Hurricane Earl. Ska tydligen hit pretty bad över Martha's Vineyard. Boston lugnt... I think. I hope!






Usher ft. Jay Z - Hot tottie

Kommentarer
Postat av: Ninni ( Johans mamma)

Hej lilla snäckan,

Hur mysigt som helst att träffa dig efter att ha följt dig på din resa via bloggen. Du är precis den härliga tjej som Johan pratat så gott om! Jag förstår att ni har roligt tillsammans :)))

Var rädd om dig och njut av var dag!

Jättekram från mig och många hälsningar från Linnea och Henrik pckså.



<3 <3

2010-09-03 @ 14:57:39
Postat av: Anonym

åååh min älskade bästa vän vad du är saknad.- JAG räknar dagarna tills du kommer hem. oj så roligt vi kommer ha

2010-09-05 @ 12:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0