Hey now...

Vaknade precis och blev helt errupted i hemska drömmar. Ibland när jag somnar på helt omänskliga tider har jag en tendens att bli straffad av hemska drömmar. Woke up till ett molnigt Mass och ska försöka duscha och plocka ordning på lite grejer innan värdfamiljen och jag åker iväg till släktingar i Connecticut! Vi är tillbaka sent lördagkväll så update på söndag, promise.

Idag saknar jag alla vänner och familj något helt otroligt, det bara kom över mig... jag hoppas att ni alla mår väl och tar hand om varandra. Kenneth: fick rapport om att Beverly Hills behöver lite uppfräschning. Det sköter du väl om? ;-) Ha en bra helg allihopa.

Puss!


Kommentarer
Postat av: mickan

SAKNAR DIG OXÅ LINDA! <3

2010-09-19 @ 19:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0