Just the way you are

För er nya läsare (om dessa överhuvudtaget existerar since jag är världens sämsta uppdaterare) och för att jag är uttråkad mitt i natten tänkte jag slänga ut lite random stuff...

Mig --
Namn: Linda Åberg
Bor: Concord i Massachusetts, USA -- hemstad Gävle
Gör: Just nu jobbar jag som au pair, fram till nyår... sedan blir det studier på heltid
Födelsedag: 16 februari, 1990
Familj: Mami och papi
Stjärntecken: Vattuman
Längd: 169 cm
Skostorlek: 37/38
Ögonfärg: Nötbruna
Hårfärg: Honungsbrunt/blondt men om några dagar mörkbrunt igen
Husdjur: Well... i USA har vi underbara lilla Zoe
Utbildad till: Tog studenten från Samhälle inr. Media år 2009
Intressen: Nära och kära går alltid först, men jag älskar också att resa och träffa nya människor. Musik! Okej då. Jag är serienörd. Älskar hästar och de flesta andra djur.

Favoriter --
Film: The Beach
Band: Keane
Låt: OneRepublic - Secrets
Maträtt: Tacos alla gånger (har gått åtta månader utan detta...)
Serie: Kan faktiskt inte välja mellan Gossip Girl och Grey's Anatomy
Färg: Mörklila
Affär: H&M
Bok: Tusen strålande solar
Klädesplagg: Sov t-shirt? Haha... får man välja det? Annars blus
Parfym: Viktor&Rolf "Flowerbomb"
Accessoar: Armband
Godis: Surisar!
Pizza: I USA har jag lärt mig att älska pepperoni
Skolämne: Engelska
Resmål: Nästa på USA listan står södern


Väljer --
Kärleksfilm « » Skräckfilm
Rutigt « » Randigt
Hemmakväll « » Fest/utgång
Burger King « » McDonald's
Jeans « » Klänning
Stökigt « » Välstädat
Sommar « » Vinter
Vår « » Höst
Pepsi « » Coca Cola
Taylor Lautner « » Robert Pattinson
Mörk choklad « » Mjölkchoklad
Solsemester « » vintersemester
Morgonmänniska « » Nattuggla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0