Last few

Brief uppdatering av vad jag sysslat med de sista dagarna;

Onsdagen var väldigt bra! Anna kom och hämtade upp mig och vi åkte för att äta frukost på Helen's i gamla fina Concord. Det är något väldigt speciellt med Concord även om allting är väldigt amerikansk förort och totally overprized. Det har en slags gammal historisk, européisk charm. Det är väl också det som är fördelen med att bo i New England. Denna del av USA är den som är mest lik hemma. Anyway! Vi träffade två nya au pairer som kommit till Concord, Tori och Natascha från Tyskland båda två. Jättesöta tjejer! Min panini satt bra också... haha. Anna och jag gick till the post office och postade vykort hem. Jobbet bestod av att jag tog Sam till hennes hebrew i Cambridge -- när hon var in class åkte jag till TJ Maxx och hittade de perfekta höstskorna! Ni får se bild snart, tror jag. Haha. Carla hängde med oss hela kvällen och kollade på Top Model. Carla tycker att jag borde ansöka, sa att jag har utstrålningen och ansiktet. Om jag kunde växa tio cm och gå ner tio kg så. HAHA. Kanske inte så stor risk tyvärr... men man kan ju alltid jobba i skönhetssektionen. Om man har hundra kilo tur det vill säga.

Torsdagen var get fit!!! Sötaste Anna kom och hämtade mig och vi åkte och workade our butts of på Bede Center i Concord när high schoolen. 20 min step maskin, 20 min cykel och 20 min springa. Ja. Jag var död efteråt, okej. Men inte så borta som jag trodde. Är glad att jag har en helt okej grundkondition. Kvällen var mest jobb som vanligt. Jag hade en plan... packa väskan till Johan och New York på kvällen efter att ha kollat klart på underbara Grey's Anatomy som började vid nio. Vem somnade och vaknade klockan två på natten? Jag. Vem annars? Ställde om klockan till fyra på morgonen och duschade, packade, vek tvätt och städade... haha. Det ska vara jag.


Så här ser jag ut när jag jobbar ungefär. Detta var dock några månader sen efter att jag och tjejerna haft hår- och smink makeover. Hihi.


Kommentarer
Postat av: Robin

hihi cute ;)

2010-09-24 @ 15:16:18
Postat av: Anonym

va fin du är! saknar dig<3

2010-09-24 @ 17:58:10
Postat av: mickan

det är från mig så du vet ;) hehe

2010-09-24 @ 17:59:12
Postat av: Hallvardmarlene

Great site. Keep doing.

2010-12-21 @ 16:23:27
URL: http://hallvardmarlene.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0