Nobody else is gonna die, not for me

Senaste Harry Potter trailern som släppts är denna... jag kan inte hålla mig till november längre. Potter har varit med mig sedan barnsben -- så faktumet att sagan håller på att lida mot sitt slut gör mig... vemodig men också stolt på något sätt. Det är som att jag sitter med min generation och blidkar mot något ljust barnaminne. Okej... ska skippa mina poetiska ord. Jag är stolt över att få vara med i generationen som fick växa upp med J.K. Rowlings fantastiska böcker och filmer. Det finns faktiskt ingenting som Harry Potter. När jag var tretton ville jag också gå på Hogwarts! I första delen av sista filmen letar Harry, Hermione och Ron efter de sista horokruxerna (delar av Voldemorts själ) för att kunna fight det sista kriget i trollkarsvärlden. Voldemort eller Potter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0