Shake me makes me lighter

Herrejösses vad det var dålig uppdatering här borta... "vi hörs ikväll!" haha. Want you to know att... när jag säger så så menar jag det också. Men min helt uttömda energi menar också det. Så oftast slutar det med att "aaeh jag ska bara vila lite i tio minuter" och sen somnar jag med kläderna på och vaknar runt halv två och blir sur på mig själv. Anyway.

Jobbet rullar fortfarande på även om jag visste att den här hösten skulle bli tuff. Jag var hela tiden medveten om att en höst skulle komma... den här hösten. Faktumet att den var så långt borta var det som gjorde att jag liksom inte orkade bry mig så mycket alls. Men nu är den här. Jag saknar Nico och Björn så mycket att jag håller på och gå sönder ibland känns det som. Conny, Maria och Alex dessutom. Dock finns det ju supersnälla au pairer kvar som jag kan träffa och så där. Och då ploppar faktumet att jag inte kan köra bil på min fritid för den där jävla försäkringskärringen är seg på att få igenom allting. Jag hatar byråkrati. Och att man som au pair måste ta credits (som jag inte tagit än) och att jag inom mindre än en månad måste veta vad jag ska plugga i vår...

Ponnyn till tjejerna har kommit! Stallet på gården har ju stått färdigbyggt sen i juni, så det var på tiden... Sweet Caroline heter den lilla B-ponnyn som tagit plats här sen igårkväll. Supercute! Alltid trevligt med lite hästsällskap även om jag mest kommer bli ridlärare och skötare åt den där lilla sötplutten, hihi. Hon är vit/brun skäck och jag skulle tippa på att hon är en shettis/welsh korsning för er hästintresserade som läser.

Nu väntar jobbet, ska följa med min värdmamma till barnens skola i West Concord och hämta upp alla tre som nu går på samma skola. Halvdag idag. Tror jag blir ridlärare i eftermiddag! :-) Ikväll blir det bio med Jossan och kanske några till. TOWN!!!


Tack för att du alltid ställer upp för mig Jossan! Du är helt underbar! <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Anything for you my Dear! :) <3 Gla att jag ha dej!

2010-09-22 @ 17:35:52
URL: http://jsword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0