That's why I'm next in the booth

Hej igen, igen och igen. Jag vet, jag hamnar i botten på jämn uppdatering... antingen sex inlägg på raken eller ingenting på en vecka -- eller mer i detta fall. Jag lovade att uppdatera Cali i helgen men jag har helt enkelt inte hunnit på grund av en ganska tung jobload även om jag har haft trevligt med familj och släkt, och när jag slutat på kvällarna har packat upp väskan, vikt femton kilo tvätt och igårkväll var det dags för damm och spindelutstädningen... jag ljuger inte, jag dödade ett antal runt femtio spindlar -- också en larv och en syrsa. Och de är svåra att döda ska ni veta. HAHAH. När jag var klar med städningen slog klockan två, så var det bara att hoppa i säng...

Idag är barnens första skoldag så sedan i början på juni är idag första gången jag kunde gå och lägga mig igen efter frukost! Inte så dåligt skönt nej... och nu innan jobbet om en halvtimme ska jag se över Cali bilderna så lovar jag att uppdatera er med ett riktigt Cali inlägg ikväll plus några till.

Just nu precis var första avsnittet av Idol 2010 över på andra sidan havet. Det känns konstigt att inte vara hemma. För konstigt... litar på att tv4 lägger ut programmet. För att hålla min kontakt med Sverige har jag också laddat ner Sommaren med Göran. Hihi. Pratade precis med bästaste Carro också, hon hade mycket roliga historier från Grekland. Haha.

Och tro inte att det är höst i Boston. 30 grader och sol. Precis varenda dag. Det är härligt på sitt sätt men nu har det tamigfan varit detta väder sen i April... I want höstdagar med vackra löv och en höstjacka på. Nu tack.

Vi hörs ikväll!


Saknar mitt mörka hår! Men om några dagar är det tillbaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0