Thinking you, me, what we gon' be

Ehh... först ikväll har jag börjat packa upp väskan, vikt ett berg av tvätt och städat undan prylar som degat över hela rummet. Jag har fortfarande typ femtiofem spindelväv att cleara bort men det får bli imorgon för jag är alldeles för trött nu. Jag orkar inte. INTE.

Min förkylning har i alla fall gått och blivit lite bättre. Mest jobb de senaste dagarna... småtjejerna har suttit och bockat för kändisars hårfärger i skvallertidningar som skulle passa mig. De vill ha mörkbrunt och hårförlängningar -- och jag med. Får se hur dyrt det är bara. Ska nämligen (äntligen) rekonstruera katastrofen där uppe som just nu består av en trecentimeters utväxt så fort jag är ledig i veckan.

Bilderna från Cali kommer förmodligen imorrn... Cali Cali. Wanna go back. Smakprov på bilderna nedanför, hihi. Inte för att det är något fel på Boston. Det stället klappar hjärtat också för, Boston är ett till hemma. So much for hurricane Earl, jävla BS alltihopa, amerikanarna älskar en god mediabevakningshype. That's it. Det regnade lite. Jaha. Det var det.


CALIFORNIA LOVE

Kommentarer
Postat av: Monica Weiss

Det kan ju vara en slant i mormors brev som kommer till dig denna vecka, rösta senast 9 sept.



Puss

Mams

2010-09-06 @ 08:43:52
Postat av: Ninni ( Johans mamma)

Ser fram emot att se härliga bilder från Cali. Ta väl hand om dig och ha roligt! Här i Skåne blåser det lite grann och hösten försöker göra sig synlig.



Jättekram

Ninni

2010-09-08 @ 14:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0