Hej Uppsala Universitet!



Hej Uppsala!
Jag har precis tackat ja till min första kurs på vägen mot att bli sjukgymnast. Om det nu är rätt för mig, men det får helt enkelt tiden utvisa... jag ska göra mitt bästa, jag gör aldrig något mindre än det. Är riktigt stolt över att ha kommit in på Uppsala Uni, det är som en milstolpe bara det. Vi ses den 17'e januari... blir som en liten sjua igen när jag tänker på att jag inte känner en själ, hehe. Per hjälpte mig förstå på ett ungefär var sjukgymnast utbildningen håller till. Biomedicinska byggnaden. Jag minns faktiskt litegrann på ett ungefär då vi var där och kollade på universitetet i trean. Det händer nästan för mycket för mig just nu för att jag ska kunna greppa vad jag gett mig in på, men det är bara att köra på! Jag tror att det handlar för mig om att bara börja plugga så kommer allt falla på plats.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Du känner ju mig i Uppsala :) Och Stina! Kommer bli hur bra som helst! Slå en pling om vi vill ha en guidad tur runt stan eller behöver sova över en natt eller tre!

2011-01-02 @ 12:20:56
Postat av: Jossan

Om du vill ska det såklart vara :)

2011-01-02 @ 12:21:59
Postat av: Linda

Tänkte mest på klassen! Eller den framtida det är... tack så mycket Jossan, vi lär ju ha en återträff! :) Ses snart

2011-01-03 @ 03:22:17
URL: http://liaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0