Lilla vovvisen

Det har varit alldeles för dåligt med bilder på mig och Zoe tillsammans under året som gått, så jag satte jag mig ner med min lilla vitboll och tog lite kort för några dagar sen. Zoe är speciell, min lilla hund! ♥

Sen dagen jag kom till familjen brukar hon ligga och vänta utanför min dörr på dagarna utan att jag vet och sen när jag öppnar dörren hoppar hon upp i mitt knä. Hon brukar sitta i mitt knä som en liten människa med ryggen tillbakalutad mot mig. Och hur jag kommer sakna henne, det vill jag inte ens tänka på... det är inte precis en hemlighet att jag är en djurmänniska. Ibland har Zoe till och med hjälpt mig med att ta mig igenom året under jobbiga perioder. En liten puff från henne får allt att kännas så mycket bättre. Bara titta på bilderna, är hon inte den sötaste lilla pluppen någonsin? Jag smälter.






♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0