Live från Logan


2.40 pm. Separationsångest från Starbucks. Hahaha. Hur kan livet fortgå utan caramel frapps? Sitter i terminal E och väntar på mitt flyg som går vid fyra tiden mot Frankfurt, där jag sedan imorgonbitti byter plan och åker mot Arlanda. Förutom de 250 dollarna jag fick betala för tre väskor, fick jag också betala övervikt på en av dem! Jag tänker inte ens fundera något mer på hur mycket jag fick betala. Vilken jävla ripoff!!!!

I bilen mot Logan svängde vi in en sista gång i Boston där Keith kom och tog farväl - men för denna gången - jag är tillbaka redan i sommar. Det är redan all decided, vilket känns skönt. :-) Jag grät floder när jag skulle säga hej då till familjen, och jag har aldrig sett barnen gråta så mycket. Men när vi försökte tänka på allt roligt vi ska göra när jag kommer tillbaka kändes det bättre. Men jag är lite halft otröstlig fortfarande. Men klart jag kommer skutta fram på Arlanda imorgonbitti, jag längtar hem och det ska bli otroligt kul att träffa er, mina älskade vänner och familj.


Arlanda, Sverige. SEE YOU TOMORROW.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0