Settled in Seattle

Flygresan gick bra... jag och Hannah bevittnade en underbar Boston skyline när planet tog av runt 6.15 pm. Malin hämtade oss i Seattle runt 9.30 pm (pacific time) och nu har vi sovit en natt hos henne i Everett utanför Seattle. Så kul att ses allihopa igen. Haha, när vi klev ut igår från flygplatsen skrattade vi "Jaha, vi måste kommit helt rätt!" för det regnade i Seattle som väntat. 

Vi körde på highwayen som kantades av höga, höga granar och det kändes som att komma hem till Sverige. Trivs väldigt bra i Washington State hittils... om några timmar ska jag och Hannah in till Seattle och turista och sen får vi se vilka planer vi skaffar oss.

Puss och ta hand om er hemma.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh Greys Anatomy-staden! Gud vad avundsjuk jag är!!

2011-01-06 @ 16:27:46
Postat av: Johanna

Jag ville bara säga att jag har blivit så inspirerad av din blogg. Det har varit så roligt att läsa den under ditt utbytesår. Extra roligt eftersom att jag känner igen dig ifrån korridorerna på borgis när jag gick där. Jag har länge, länge funderat på att åka iväg som au pair till USA men inte riktigt vågat. Men nu efter att ha följt dig så känner jag mig så taggad på att åka iväg. Nu ska jag bara fixa det där jäkla körkortet så åker jag sen! ;) En fråga; Hur många timmars erfarenhet av barn hade du när du åkte iväg? kramar.

2011-01-08 @ 02:30:46
Postat av: Ninni

Hej snuttan pluttan,

Du har fixat detta året galant! En berg och dalbana utan dess like....ha det jättebra i Seattle och hälsa de andra töserna.

Jättekram

Ninni

2011-01-09 @ 20:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0