Walk these streets again

Haha, inlägget nedan publicerade jag, eller bilderna rättare sagt, för att mamma skulle skriva ut dem på hennes jobb. Skulle genomföra ett litet tavelprojekt så jag har USA i några ramar hemma. Och då fick jag helt plötsligt tillbaka merparten av alla läsare? Vad kul att ni fortfarande kikar in. Jag kanske kör på med att blogga då... jag kan försöka slänga in några rader då och då även om jag är inne i en jag-är-sjukt-okreativ period. Det kommer och går sånt där. Men jag kan i alla fall köra en sån där poppis dig själv i 30-bilder.

Livet i Sverige är all the same, men jag älskar det också. Det var det jag saknade när jag jobbade ihjäl mig förra året. Söker lite jobb, hoppas få något. Umgås med mina älskade vänner. Tränar lite. Går ut. Äter god svensk mat, he he... vad jag ska plugga i höst är i alla fall klart. Sjukgymnast var inte min femma. Socionom... kan ni se mig som det? Jag hoppas det. För det är så framtiden ser ut.

En del av mitt hjärta finns fortfarande kvar i Boston såklart. Jag saknar USA med varje liten cell i min kropp. Det var ju mitt hem i mer än ett år. Men jag är tillbaka redan i sommar i mitt Massachusetts! Och snart kommer Elin hem från USA också... can't wait. Sommaren 2011 är unwritten men jag tror på toppen! Sol, världens bästa vänner och en strand så är det ju all done deed.


Kommentarer
Postat av: Josefiiiin

Seriöst Linda! Jag tror jag blir gladast av alla av att du poppar in ett inlägg lite då och då! jag har följt dej under hela mina usa tid och helt plötsligt försvinner du från usa och jag får inte längre läsa dina kloka ord:) SAKNAR DEJ Bästis!! Så fruktansvärt mkt!

2011-03-16 @ 02:10:13
URL: http://jsword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0